Przeciętny proces inwestycyjny trwa około 22 miesięcy. W większości przypadków koszty budowy domu są wyższe o 25% od prognozowanych. W ogólnym rozrachunku należy uwzględnić również nakład własnego czasu oraz energii. Nie dziwi zatem fakt, że pan Tomasz – na co dzień kardiolog ze Szczecina – wybrał rozwiązanie w standardzie MULTICOMFORT Saint-Gobain proponowane przez EcoReadyHouse. Efektem jest niskoenergetyczny dom H3M.
Największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń szósty raz z rzędu zdobył pierwsze miejsce w kategorii "Producenci styropianu" w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości. Wyniki najnowszej edycji potwierdzają przewagę produktów Termo Organiki nad konkurencją, zwłaszcza w zakresie jakości wyrobów.
Wszędzie tam, gdzie mieszkamy, pracujemy i robimy zakupy – potrzebne są miejsca parkingowe. W miastach jednak brakuje powierzchni na parkingi. Dlatego większość projektów budynków mieszkalnych, biurowych i użytkowych zakłada budowę garaży podziemnych. Bramy zamykające te garaże muszą spełniać szczególne wymagania. Firma Hörmann oferuje specjalnie zaprojektowaną do takich zastosowań bramę TGT.
Więcej...
Firma HMB REMBUD od 1994 roku specjalizuje się w sprzedaży materiałów budowlanych, dzięki czemu może zapewnić swoim Klientom optymalizację procesu budowlanego. Współpracuje z solidnymi firmami budowlanymi z rejonu Kotliny Jeleniogórskiej.
Na zdjęciach magazyn o powierzchni handlowo-ekspozycyjnej ponad 2000 m2. Ponadto firma posiada 13 000 m2 magazynów i placów składowych, na których czekają wysokiej jakości produkty budowalne w najlepszych cenach na rynku.
Omenaa Mensah, inicjatorka i pomysłodawczyni projektu właśnie wróciła z Ghany, gdzie oficjalnie wmurowano kamień węgielny pod budowę szkoły dla najbiedniejszych dzieci ulicy. Jeśli Omenaa Foundation zbierze pozostałą, potrzebną kwotę już w przyszłym roku odbędą się pierwsze zajęcia w KIDS HAVEN (Dziecięca Przystań), bo właśnie tak będzie nazywała się szkoła. Termo Organika, największy producent styropianu jest jednym z partnerów tego wspaniałego, charytatywnego przedsięwzięcia.
Grupa ROCKWOOL opublikowała raport „Rising to the Challenge”, w którym skupiła się na tym, w jaki sposób firma mogłaby zwiększyć swe zaangażowanie na rzecz harmonijnego, zrównoważonego rozwoju. Raport przedstawia wewnętrzne cele, jakie postawiła przed sobą firma, producent wełny skalnej, które ma zamiar zrealizować do 2030 roku, doskonaląc procesy produkcyjne w taki sposób, by zmniejszyć zużycie wody oraz zwiększyć efektywność energetyczną.
W czasach budownictwa energooszczędnego coraz większą wagę przywiązujemy do izolacyjności cieplnej stolarki otworowej. Dlatego bramy garażowe w tegorocznej ofercie promocyjnej firmy Hörmann są grubsze i cieplejsze od tych z ubiegłorocznej promocji. Lepsza izolacyjność nie oznacza przy tym wzrostu ceny. Uzupełnieniem oferty są wykonywane na wymiar energooszczędne drzwi Thermo65. Także w okazyjnej cenie. Promocja obowiązuje do końca roku.