Wyszukaj treść

Doświadczeni fachowcy z całego kraju już orzekli – tytuł Budowlanej Marki Roku po raz 12 w rękach ROCKWOOL za jakość i nowatorskie podejście! – Na tym nie poprzestaniemy – komentuje Łukasz Glapa.

Przeciętny proces inwestycyjny trwa około 22 miesięcy. W większości przypadków koszty budowy domu są wyższe o 25% od prognozowanych. W ogólnym rozrachunku należy uwzględnić również nakład własnego czasu oraz energii. Nie dziwi zatem fakt, że pan Tomasz – na co dzień kardiolog ze Szczecina – wybrał rozwiązanie w standardzie MULTICOMFORT Saint-Gobain proponowane przez EcoReadyHouse. Efektem jest niskoenergetyczny dom H3M.

Największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń szósty raz z rzędu zdobył pierwsze miejsce w kategorii "Producenci styropianu" w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości. Wyniki najnowszej edycji potwierdzają przewagę produktów Termo Organiki nad konkurencją, zwłaszcza w zakresie jakości wyrobów.

Marka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci.

Wszędzie tam, gdzie mieszkamy, pracujemy i robimy zakupy – potrzebne są miejsca parkingowe. W miastach jednak brakuje powierzchni na parkingi. Dlatego większość projektów budynków mieszkalnych, biurowych i użytkowych zakłada budowę garaży podziemnych. Bramy zamykające te garaże muszą spełniać szczególne wymagania. Firma Hörmann oferuje specjalnie zaprojektowaną do takich zastosowań bramę TGT.

Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden.

Termo Organika oraz Politechnika Warszawska podpisały list intencyjny dotyczący współpracy na rzecz budownictwa energooszczędnego oraz technologii wpływających na ochronę środowiska naturalnego poprzez ograniczenie zużycia energii niezbędnej do ogrzania budynków.

Firma Hörmann Polska - znana ze swoich bram garażowych, drzwi i napędów - świętuje 25-lecie istnienia. Z tej okazji ogłosiła konkurs jubileuszowy pod hasłem „Mam bramę Hörmann…”.

20 maja w telewizji, prasie i internecie rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki ISOVER pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami są pracownicy firmy, którzy wcielili się w rolę szczęśliwej rodziny. Koncepcję kampanii wraz z motywem przewodnim opracował zespół marketingu ISOVER.

Myśląc o budowie domu, kupując projekt lub planując sam proces, nie możemy zapominać o ociepleniu, wykonanym z wysokiej jakości materiałów. Wystartowała promocja ROCKWOOL, w której ocieplający dom mogą otrzymać rabat na zakup zestawu startowego Danfoss Link oraz ramę izolacyjną VELUX BDX gratis.

Strona 27 z 29
©2001-2025 Sieć Budowlana Sp. z o.o., wszelkie prawa zastrzeżone. · Polityka prywatności RODO