Wyszukaj treść

Jak w prosty sposób ożywić nudne domowe pomieszczenia? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy najnowszy program wnętrzarski „Postaw na kolor” nadawany na antenie HGTV Home & Garden.

Termo Organika oraz Politechnika Warszawska podpisały list intencyjny dotyczący współpracy na rzecz budownictwa energooszczędnego oraz technologii wpływających na ochronę środowiska naturalnego poprzez ograniczenie zużycia energii niezbędnej do ogrzania budynków.

Firma Hörmann Polska - znana ze swoich bram garażowych, drzwi i napędów - świętuje 25-lecie istnienia. Z tej okazji ogłosiła konkurs jubileuszowy pod hasłem „Mam bramę Hörmann…”.

20 maja w telewizji, prasie i internecie rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki ISOVER pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami są pracownicy firmy, którzy wcielili się w rolę szczęśliwej rodziny. Koncepcję kampanii wraz z motywem przewodnim opracował zespół marketingu ISOVER.

Myśląc o budowie domu, kupując projekt lub planując sam proces, nie możemy zapominać o ociepleniu, wykonanym z wysokiej jakości materiałów. Wystartowała promocja ROCKWOOL, w której ocieplający dom mogą otrzymać rabat na zakup zestawu startowego Danfoss Link oraz ramę izolacyjną VELUX BDX gratis.

Firma HMB REMBUD od 1994 roku specjalizuje się w sprzedaży materiałów budowlanych, dzięki czemu może zapewnić swoim Klientom optymalizację procesu budowlanego. Współpracuje z solidnymi firmami budowlanymi z rejonu Kotliny Jeleniogórskiej.

Na zdjęciach magazyn o powierzchni handlowo-ekspozycyjnej ponad 2000 m2. Ponadto firma posiada 13 000 m2 magazynów i placów składowych, na których czekają wysokiej jakości produkty budowalne w najlepszych cenach na rynku.

Omenaa  Mensah, inicjatorka i pomysłodawczyni projektu właśnie wróciła z Ghany, gdzie oficjalnie wmurowano kamień węgielny pod budowę szkoły dla najbiedniejszych dzieci ulicy. Jeśli Omenaa Foundation zbierze pozostałą, potrzebną kwotę już w przyszłym roku odbędą się pierwsze zajęcia w KIDS HAVEN (Dziecięca Przystań), bo właśnie tak będzie nazywała się szkoła. Termo Organika, największy producent styropianu jest jednym z partnerów tego wspaniałego, charytatywnego przedsięwzięcia.

Grupa ROCKWOOL opublikowała raport „Rising to the Challenge”, w którym skupiła się  na tym, w jaki sposób firma mogłaby zwiększyć swe zaangażowanie na rzecz harmonijnego, zrównoważonego rozwoju. Raport przedstawia wewnętrzne cele, jakie  postawiła przed sobą firma, producent wełny skalnej, które ma zamiar zrealizować do 2030 roku, doskonaląc procesy produkcyjne w taki sposób, by zmniejszyć zużycie wody oraz zwiększyć efektywność energetyczną.

W czasach budownictwa energooszczędnego coraz większą wagę przywiązujemy do izolacyjności cieplnej stolarki otworowej. Dlatego bramy garażowe w tegorocznej ofercie promocyjnej firmy Hörmann są grubsze i cieplejsze od tych z ubiegłorocznej promocji. Lepsza izolacyjność nie oznacza przy tym wzrostu ceny. Uzupełnieniem oferty są wykonywane na wymiar energooszczędne drzwi Thermo65. Także w okazyjnej cenie. Promocja obowiązuje do końca roku.

Bądź niezależny i produkuj swój własny prąd! Zestawy fotowoltaiczne POWER SET. Kompletne zestawy instalacji fotowoltaicznych do montażu na dachu.

Strona 26 z 27
©2001-2025 Sieć Budowlana Sp. z o.o., wszelkie prawa zastrzeżone. · Polityka prywatności RODO