Największy producent styropianu w Polsce oraz kompletnego systemu ociepleń otrzymał „Złoty Laur Konsumenta 2017” w kategorii „Materiały Termoizolacyjne” w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Na podium tuż za Termo Organiką uplasowali się producent wełny mineralnej oraz dostawca płyt poliuretanowych.
Wolontariusze z Omenaa Foundation wrócili właśnie z wizyty w Ghanie. W czasie wolontariatu uczestniczyli m.in. w malowaniu pomieszczeń ośrodka Don Bosco farbami, stworzonymi we współpracy Termo Organiki oraz ambasadorki marki Omeny Mensah. Wśród wolontariuszy była Vanessa, 15-letnia córka Omeny, która zrelacjonowała przebieg prac budowlanych w powstającej na terenie ośrodka szkole Kids Haven.
Ponad połowa ludności kuli ziemskiej mieszka w miastach, do których co tydzień przeprowadza się milion osób. Eksperci prognozują, że do 2050 roku liczba mieszkańców miast będzie stanowiła aż 2/3 całej populacji.
Świat potrzebuje nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, by sprostać ogromnym wyzwaniom, które niesie przyszłość. Firma ROCKWOOL nieustannie poszukuje odpowiedzi na różnorodne potrzeby współczesności.
Grupa ROCKWOOL to światowy lider w produkcji wełny skalnej, która znajduje zastosowanie niemal w każdym aspekcie codziennego życia. Dla ROCKWOOL szczególnie cenne jest jedno wyjątkowe słowo – dom. Jego symbolem są urzekające zdjęcia satelitarne Ziemi i wielka mapa świata, na której z łatwością znaleźć można bliskie sercu miejsca. Grupa ma swoje oddziały w 35 krajach, które różnią się kulturą, historią, obyczajami i krajobrazem. Wszystkie łączy troska o przyszłość planety, życie w symbiozie z naturą i pragnienie, by dom zawsze oznaczał trwałość, komfort i bezpieczeństwo.
Lider produkcji materiałów izolacyjnych z wełny skalnej planuje kolejne inwestycje w infrastrukturę przemysłową w Polsce. ROCKWOOL rozwija jednak nie tylko fabryki w kraju, ale także otworzył niedawno w Poznaniu centrum kompetencyjne dla całej Grupy. Polska jest dla producenta ważnym rynkiem, z dużym potencjałem wzrostu oraz dogodnym położeniem geograficznym, ułatwiającym prowadzenie działalności eksportowej.
13 lipca wystartował wakacyjny konkurs filmowy Termo Organiki. Największy producent styropianu w Polsce, jako organizator konkursu nie stawia żadnych ograniczeń, co do formy dzieła. Wymogiem jest wyeksponowany motyw czarnych kropek, pozytywny przekaz nawiązujący do sloganu firmy: „Myśl ciepło” oraz nieprzekraczalny 60-sekundowy czas trwania filmu.
Najwyższe nagrody Budowlanej Marki Roku w kategorii styropianowych materiałów termoizolacyjnych oraz kompleksowego systemu ociepleń zdobyła Termo Organika. To kolejny rok z rzędu kiedy zarówno system, jak i styropian, zostały wyróżnione złotą statuetką. Prestiżowe wyróżnienia są wynikiem niezależnych, ogólnopolskich badań przeprowadzonych na próbie ponad 2000 firm wykonawczych.
Więcej...
Ambasadorka marki Termo Organika została udziałowcem energooszczędnego osiedla "Osada Borkowo" w Trójmieście, którego budowa właśnie się rozpoczęła. Część dochodu z tej inwestycji zostanie przekazana na budowę szkoły w Ghanie. Inwestycja od fundamentów aż po dach zostanie ocieplona Kompletnym Systemem Ociepleń Termo Organiki, największego producenta styropianu.
Bramy wjazdowe i garażowe, drzwi wejściowe i wewnętrzne, a także oświetlenie i inne domowe urządzenia połączone systemem sterowania radiowego BiSecur tworzą dom prawdziwie inteligentny. Opracowany przez firmę Hörmann system dwukierunkowego sterowania radiowego sprawia, że jest on jednocześnie niezwykle bezpieczny.