Wyszukaj treść

Po raz kolejny firma Hörmann otrzymała Złote Godło w konkursie Konsumencki Lider Jakości. Głosami konsumentów w kategorii „bramy garażowe” uzyskała I miejsce. Z przeprowadzonych badań wynika, że jest najbardziej rozpoznawalnym i cenionym na polskim rynku producentem bram.

Największy producent styropianu w Polsce oraz kompletnego systemu ociepleń otrzymał „Złoty Laur Konsumenta 2017” w kategorii „Materiały Termoizolacyjne” w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Na podium tuż za Termo Organiką uplasowali się producent wełny mineralnej oraz dostawca płyt poliuretanowych.

Świat przyrody obfituje w wiele niezwykłych barw, tak samo jak tegoroczna kolekcja Tikkurila Growth. Dzięki siedmiu odcieniom inspirowanym naturą można stworzyć we wnętrzu pełną swobody aranżację, która dostarczy mieszkańcom zarówno niezwykłej energii, jak i harmonijnego ukojenia.

Wolontariusze z Omenaa Foundation wrócili właśnie z wizyty w Ghanie. W czasie wolontariatu uczestniczyli m.in. w malowaniu pomieszczeń ośrodka Don Bosco farbami, stworzonymi we współpracy Termo Organiki oraz ambasadorki marki Omeny Mensah. Wśród wolontariuszy była Vanessa, 15-letnia córka Omeny, która zrelacjonowała przebieg prac budowlanych w powstającej na terenie ośrodka szkole Kids Haven.

Ponad połowa ludności kuli ziemskiej mieszka w miastach, do których co tydzień przeprowadza się milion osób. Eksperci prognozują, że do 2050 roku liczba mieszkańców miast będzie stanowiła aż 2/3 całej populacji.

Świat potrzebuje nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, by sprostać ogromnym wyzwaniom, które niesie przyszłość. Firma ROCKWOOL nieustannie poszukuje odpowiedzi na różnorodne potrzeby współczesności.

Grupa ROCKWOOL to światowy lider w produkcji wełny skalnej, która znajduje zastosowanie niemal w każdym aspekcie codziennego życia. Dla ROCKWOOL szczególnie cenne jest jedno wyjątkowe słowo – dom. Jego symbolem są urzekające zdjęcia satelitarne Ziemi i wielka mapa świata, na której z łatwością znaleźć można bliskie sercu miejsca. Grupa ma swoje oddziały w 35 krajach, które różnią się kulturą, historią, obyczajami i krajobrazem. Wszystkie łączy troska o przyszłość planety, życie w symbiozie z naturą i pragnienie, by dom zawsze oznaczał trwałość, komfort i bezpieczeństwo.

Lider produkcji materiałów izolacyjnych z wełny skalnej planuje kolejne inwestycje w infrastrukturę przemysłową w Polsce. ROCKWOOL rozwija jednak nie tylko fabryki w kraju, ale także otworzył niedawno w Poznaniu centrum kompetencyjne dla całej Grupy. Polska jest dla producenta ważnym rynkiem, z dużym potencjałem wzrostu oraz dogodnym położeniem geograficznym, ułatwiającym prowadzenie działalności eksportowej.

Hörmann rozszerza swoją ofertę dobrze izolowanych termicznie bram garażowych. Oprócz bram segmentowych o grubości 42 mm, które doskonale sprawdzają się w garażach umieszczonych w bryle domu, proponuje teraz jeszcze cieplejsze bramy o grubości 67 mm – LPU 67 Thermo.

13 lipca wystartował wakacyjny konkurs filmowy Termo Organiki. Największy producent styropianu w Polsce, jako organizator konkursu nie stawia żadnych ograniczeń, co do formy dzieła. Wymogiem jest wyeksponowany motyw czarnych kropek, pozytywny przekaz nawiązujący do sloganu firmy: „Myśl ciepło” oraz nieprzekraczalny 60-sekundowy czas trwania filmu.

Najwyższe nagrody Budowlanej Marki Roku w kategorii styropianowych materiałów termoizolacyjnych oraz kompleksowego systemu ociepleń zdobyła Termo Organika. To kolejny rok z rzędu kiedy zarówno system, jak i styropian, zostały wyróżnione złotą statuetką. Prestiżowe wyróżnienia są wynikiem niezależnych, ogólnopolskich badań przeprowadzonych na próbie ponad 2000 firm wykonawczych.

Tikkurila została uhonorowana Srebrnym Laurem Konsumenta 2017 w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług. To wyróżnienie przyznano marce kolejny rok z rzędu na bazie głosów samych konsumentów.

Strona 26 z 29
©2001-2025 Sieć Budowlana Sp. z o.o., wszelkie prawa zastrzeżone. · Polityka prywatności RODO